Tuesday, February 16, 2010

Light my fire



Even though we don't make movies very often with my friends, we still like to do it when we can, and after our last attempt in october last year (that still awaits to be edited), we are now looking for places to shoot a new movie. Which is always a good opportunity for me to take some photos.



Bien que l'on ne fasse pas de films très souvent avec mes amis, cela nous plait toujours d'en faire quand on le peut, et après notre dernière tentative en octobre l'année dernière (qui attend toujours d'être monté), nous sommes à présent à la recherche de lieux où tourner un nouveau film. Ce qui est toujours une bonne occasion pour moi de prendre des photos.



Hopefully my next post about our movies will include some photos of last year's shooting, that is if I'm not lazy of course.



Avec un peu de chance la prochaine fois que je parlerai de nos films ce sera au sujet de l'année dernière et j'y inclurai des photos, si je ne retombe pas dans ma flemme habituelle.

2 comments:

Anonymous said...

Amiable brief and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.

redrag said...

le film est visible quelque part ?